Hoe een tester te berijden

Gratis stockfoto met actief, bergen, druk

Volgend jaar zullen enkele nieuwe fabrikanten dit interview afnemen en hun werk beter doen. Het verschil deze keer is dat elke tester een e-bike zal berijden in dezelfde omstandigheden als de geïnteresseerde persoon. De fietsen zullen gekenmerkt worden door: helm en berging.

een vertrouwde rijervaring, en… een vertrouwd gevoel (of misschien zelfs een beetje angst)

een snel gaspedaal met enige weerstand bij het trappen, zelfs wanneer "in competitie" met andere klanten wordt getrapt

het leek en voelde als rijden op een 2 wielige motorfiets

de bewegingssensor, met de lage weerstand tegen het trappen en de mogelijkheid om te merken of de motor al dan niet "goed" presteert. Pas wanneer de rijder zich zeker voelt over de prestaties, kan hij of zij het pedaal intrappen.

naadloos stoppen, en

een signaal van de helm en de Californ Bottle restrictor. E-break knop beschikbaar.

1) Ik heb er vertrouwen in dat ik op een e-bike kan rijden in de omstandigheden die ik verwacht tegen te komen, op elk moment. Bijvoorbeeld, als er een mogelijkheid is om in een nat gebied te rijden; Ik weet dat ik in staat ben om in die situatie te rijden.

2) Ik zit comfortabel met mijn helm op en mijn voorkeuren voor persoonlijke uitrusting belemmeren mij niet. Ik verwacht van mijn klanten dat ze op een fiets rijden, niet in een auto.

3) Ik voel me comfortabel met de afstand die ik elke dag fiets.

4) Ik ben in staat en bereid om te fietsen in winderige omstandigheden.

5) Ik ben ervan overtuigd dat dit een veilige plaats is om te fietsen. Ik ben echter in staat om veel sneller te rijden dan de andere marketingmedewerkers.

6) Ik kan niets zien, hoewel mijn helm comfortabel zit en ik hem zal gebruiken om de bouwplaats waar ik me bevind te zien terwijl ik rijd om de bouwplaats in de verte te zien.

7) Ik ben in staat om die gefilterde ramen door het glazen paneel en de onderkant van de fiets verkeer. Ik verwacht dat mijn klanten zullen rijden en praten terwijl ik rijd.

8) Ik kan mezelf beheersen terwijl ik fiets. Ik kan waarderen dat het een fiets is. Ik voel me comfortabel bij het gebruik van de pedalen en negeer lage rug- en nekpijn.

9) Ik ben in staat het tempo en de snelheid vol te houden, en er zelfs van te genieten. Ik ben niet gespannen – niet in mijn achterhoofd.

10) Ik ben in staat om mijn focus te behouden wanneer ik in de achteruitkijkspiegel kijk en van het landschap geniet.

11) Ik ben in staat om goede plaatsen te vinden om te zitten in gebieden van de straat.

12) Ik word niet afgeleid door andere mensen die om me heen komen en gaan. Ik ben in staat om oogcontact te houden. Ik verwacht van mijn klanten dat ze mobiele telefoons gebruiken, maar laat ik ze zelf repareren of laat ik ze voor het werk naar de winkel komen?

13) Ik ben niet nodig als ik met mijn klant meerijd op tijden dat ik niet nodig ben. Ik ben in staat om vrienden te maken en andere mensen te ontmoeten.

14) Ik ben in staat het werk uit te voeren zonder eruit te zien als een grote verkoper die naar het kantoor van de klant komt met een idee over het product, een advertentie of een functie waarin ik zelfverzekerd en comfortabel ben.

15) Ik heb gemiddeld minder dan 0,35 grijze haren in mijn hoofd.

Nu ik mijn zaak heb gepresenteerd, zou ik graag willen dat u de andere tester vraagt of hij of zij het gevoel heeft of denkt dat hij of zij een fiets gebruikt (echte of met een kromme vorm – afbeeldingstype) en of er enkele kenmerken zijn die kunnen worden toegevoegd om de rit gemakkelijker te maken.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.