The Importance of Having a Written Agreement

De soorten werkzaamheden of taken die u zult moeten uitvoeren, zijn onder meer het veilig verwijderen van dokken, vloeren, afvoeren, toiletten, generatoren, HVAC, computers, badkamers, keukens, buitenruimtes, speelgoed, auto's, landschapsarchitectuur, parkeerplaatsen en wagenparken.

Zijn er verantwoordelijkheden die ik niet kan delegeren? Moet ik op dezelfde manier schoonmaken als ik altijd gedaan heb? Of kan ik die taken delegeren aan andere gekwalificeerde personen die weten wat ze doen? Natuurlijk zou u dat doen, als u iemand inhuurde om dingen te doen die niet tot uw vakgebied behoren. Er zijn echter verschillende dingen die kunnen worden gedelegeerd, waaronder schijnbaar gewone, maar nauwkeurige routinematige schoonmaaktaken, zolang ze maar worden gedocumenteerd.

Moet u een lijst hebben van de taken en verantwoordelijkheden die u zult uitvoeren? Dat lijkt misschien tijdverspilling. Maar voor diegenen die geen schriftelijk contract hebben waarin alle informatie is vastgelegd, willen ze niet verantwoordelijk worden gesteld voor het volgen van een set systemen, terwijl ze geen idee hebben wat die zijn. En misschien zou 99,9 procent van al die schoonmakers die er zijn, liever zelf het vuile werk doen en het niet documenteren, en er een royale vergoeding voor krijgen. Dat klinkt misschien ongeloofwaardig, maar helaas is dat de omvang van degenen die schoonmaker willen zijn, of het zelf doen zonder te weten wat ze doen.

In onze moderne tijd is de behoefte om te werken en allerlei ingewikkelde schoonmaakprotocollen na te doen, evident. Daarom benadruk ik het belang van een schriftelijke overeenkomst om ervoor te zorgen dat de werknemers zich ervan bewust zijn dat zij het werk zullen doen waarvoor zij betalen. Waarom zou u willen dat ze het doen, en dan volkomen verrast zijn wanneer u op hun terrein bent en u de dossiers niet kunt vinden, of dat u tijd hebt moeten vrijmaken om de werknemer een pauze te geven, het werk van die persoon uit te zoeken, of zelfs om ervoor te zorgen dat ze de faciliteit begrijpen.

Een schriftelijke overeenkomst kan de belangen van uw bedrijf beschermen, en u tijd en geld besparen. Het is ook een manier om het werk dat u inhuurt en het schoonmaakwerk dat u uitbesteedt veilig te stellen. Het is de manier om te erkennen dat u het bedrijf hebt ingehuurd om de schoonmaakdiensten uit te voeren die op uw eigendom worden toegewezen.

Er zijn verschillende manieren om uw overeenkomst op te stellen. De meest traditionele methode is op het ontwerp. U kunt uzelf echter wat tijd besparen door gebruik te maken van een softwarepakket waarmee u uw document veel gemakkelijker kunt opstellen, inclusief afdrukken in kleur, adressering en archivering.

Als u voor uw bedrijf een computer gebruikt, zijn er verschillende programma's beschikbaar die u zullen helpen bij het uittypen van uw overeenkomst. Zodra uw overeenkomst is uitgetypt, kunt u deze afdrukken en bijvoegen, of opslaan in een soft copy-formaat voor uw administratie. Natuurlijk wilt u een hard copy bewaren voor uw archieven en juridische zaken, indien nodig. Dit kan met inkt worden afgedrukt en een verhaal vertellen over uw handelwijze met de schoonmaakdienst. Ook wordt u gedurende deze periode vermeld als mede-afhankelijk.

Met behulp van een softwareprogramma en software, zoals Word, kunt u waarschijnlijk volstaan, er zijn softwareprogramma's die u specifiek kunnen helpen bij uw contractvoorwaarden en zelfs kunnen helpen bij een contractbeoordeling. Zorg ervoor dat u weet welk programma het u gemakkelijk maakt om de software te gebruiken en dat uw programma effectief is.

Nadat u hebt besloten om software te krijgen, zult u zich willen concentreren op hoe u wilt dat de software werkt, uw voorwaarden controleren om er zeker van te zijn dat u alle voorzorgsmaatregelen in uw overeenkomst hebt genomen, aangezien er veel producten beschikbaar zijn, en vervolgens ervoor zorgen dat het de dekking heeft die u nodig hebt. U hoeft geen moeite te doen, zodra uw overeenkomst is gemaakt, zult u merken dat het u helpt om uw bedrijf soepel en succesvol te laten draaien. U moet dit in gedachten houden de volgende keer dat u op het punt staat om een schoonmaakservice te contracteren, zult u in staat zijn om de service uw persoonlijke aandacht te geven. Wanneer u ermee leeft, kan software en al zijn vele opties zeer nuttig en uiterst waardevol zijn bij de vervulling van uw doelstellingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *